Pro naše nové projekty hledáme vedoucí těchto projektů, finanční manažery, koordinátory a administrátory
Hledáme nové kolegyně a kolegy do projektů multidisciplinárních týmů na základních školách v Ústeckém a Libereckém kraji.
Každý multidisciplinární tým je složen ze sociálního pracovníka, jednoho až tří pedagogických pracovníků a terapeuta; každý tým má svého koordinátora a metodika.
Projekty jsou podpořeny v programu OPZ+ administrovaném MPSV, a jsou hrazeny převážně z prostředků Evropské komise.
Všechny pozice jsou na tři roky se začátkem od 1.8.2025.
Počítat můžete s materiálním zajištěním (notebook, vybavená kancelář, spolehlivý internet, plnohodnotné využívání MS365, elektronický systém reportování atp.) i kolegiálním zázemím a podporou (spolupráce s ředitelem popř. finančně-administrativními kapacitami organizace).
V případě zájmu nás prosím kontaktujte na jan.zajic@novaskolaops.cz.
Vedoucí projektu/projektů
- je zodpovědný za celkové řízení projektu a je hlavní kontaktní osobou projektu, která komunikuje s pracovníky řídícího orgánu OPZ+;
- zodpovídá za provádění řízení rizik projektu, hodnocení průběhu projektu, řádný chod projektu v souladu s harmonogramem projektu, sledování a vyhodnocování naplňování indikátorů projektu, plnění výstupů, výsledků a cílů projektu;
- zodpovídá za přípravu zpráv o realizaci a jejich správnost, správnost změn v projektu;
- kompletně zodpovídá za realizaci projektu od začátku do konce v mezích platných zákonů ČR a aktuálních obecných i specifických pravidel pro žadatele a příjemce prostředků z OPZ+;
- zodpovídá za plnění povinné publicity a správnost všech publikovaných výstupů projektu dle pravidel publicity, zodpovídá za respektování pravidel GDPR
- účastní se kontrol projektu;
- účastní se akcí vedených ŘO OPZ+ řešících kontext popř. evaluaci projektových aktivit.
Nabízíme:
Pracovní smlouvu: na 3 roky od 1. 8. 2025
Odměnu: za celý úvazek 50.000,-Kč hr./měs.; pro menší úv. odměna v adekvátním poměru; 1 projekt je designován na úvazek 0,2; tedy 5 projektů představuje úvazek 1,0
Požadujeme:
Ukončené středoškolské vzdělání s maturitou, lépe však dokončené vysokoškolské vzdělání a praxi s vedením projektů hrazených Evropskou komisí nebo obdobnými institucemi; bezúhonnost a zdravotní způsobilost.
Místo výkonu práce:
Je rozděleno mezi sídlo organizace v Praze 8 a práci z domova dle domluvy a potřeby; 1x ročně služební cesta na ZŠ zapojené do projektu.
Finanční manažer/ka
- pravidelně komunikuje s vedoucím projektu, účetní organizace a ekonomem organizace;
- zodpovídá za tisk/skenování/kopírování materiálů spojených s provozem, evidencí a dokladováním projektových aktivit, pomoc při zpracování podkladů pro mzdy;
- má v projektu odpovědnost za finanční správnost a platby; má dohled nad financováním projektu a stavem rozpočtu projektu, vykonává činnosti související s přípravou podkladů pro účetnictví projektu a evidencí účetních dokladů;
- kontroluje a připravuje podklady pro žádosti o platbu, zpracovává žádosti o platbu;
- připravuje podklady pro finanční části zpráv o realizaci;
- účastní se kontrol projektu.
Nabízíme:
Pracovní smlouvu: na 3 roky od 1. 8. 2025
Odměnu: za celý úvazek 50.000,-Kč hr./měs.; pro menší úv. odměna v adekvátním poměru; 1 projekt je designován na úvazek 0,15; tedy 6 projektů představuje 0,9 úv.
Požadujeme:
Ukončené středoškolské vzdělání s maturitou a několikaletou praxi s vedením financí v projektech hrazených Evropskou komisí nebo obdobnými institucemi; bezúhonnost a zdravotní způsobilost.
Místo výkonu práce:
Je rozděleno mezi sídlo organizace v Praze 8 a práci z domova dle domluvy a potřeby.
Koordinátor/ka multidisciplinárního týmu na ZŠ
- zodpovídá za kooperaci a fungování MDT. Soustředí se na práci MDT v zapojené škole s cílem podpořit komunikaci a aktivní spolupráci školy, žáků a jejich rodin se členy MDT, popř. s dalšími odborníky za účelem prevence a řešení obtížné situace žáků z CS.
- monitoruje, reflektuje a organizuje práci členů MDT, což se děje prostřednictvím a) každodenní e-mailové a telefonické komunikace; b) vyhodnocování reportů z každého pracovního dne, které zpracovávají členové MDT v aplikaci MS Teams (elektronický výkaz práce); c) organizace pravidelných společných online setkáních (1x týdně dle potřeby); d) pravidelných společných porad na půdě zapojené ZŠ (1-2x měsíčně dle potřeby);
- sleduje naplňování cílů, výstupů a indikátorů projektu během průběžného vyhodnocování funkčnosti práce MDT;
- asistuje (týmu MSPV) při sběru dat v rámci evaluace projektových aktivit.
Nabízíme:
Pracovní smlouvu: na 3 roky od 1. 8. 2025
Odměnu: za celý úvazek 50.000,-Kč hr./měs.; pro menší úv. odměna v adekvátním poměru; 1 projekt je designován na úvazek 0,4; tedy 2 projekty / týmy představují úvazek 0,8
Požadujeme:
Ukončené středoškolské vzdělání s maturitou a praxi s vedením či koordinováním pracovních týmů (nejlépe v oblasti sociální práce či školství); bezúhonnost a zdravotní způsobilost.
Místo výkonu práce:
Je rozděleno mezi působením přímo v zapojené základní škole v Litvínově, Děčíně, Lounech či Liberci, sídlem organizace v Praze 8 a práci z domova dle domluvy a potřeby.
Administrátor/ka
- pravidelně komunikuje s vedoucím projektu, finančním manažerem projektu a koordinátorem i členy multidisciplinárního týmů;
- zodpovídá za věcnou správnost administrativy projektu, např. za vedení operativní evidence, administraci případných změn projektu, vedení korespondence, adresářů, statistik;
- zodpovídá za věcnou přípravu zpráv o realizaci, uchovávání materiálů a dokumentace k projektu, provádí kontrolu dodržování pravidel publicity;
- zodpovídá za tisk/skenování/kopírování materiálů spojených s provozem, evidencí a dokladováním projektových aktivit, pomoc při zpracování podkladů pro mzdy;
- zodpovídá za tisk/skenování/kopírování podkladů k realizaci klíčových aktivit odborného i administrativního projektového týmu (kurzy, porady, setkání atd.);
Nabízíme:
Pracovní smlouvu: na 3 roky od 1. 8. 2025
Odměnu: za celý úvazek 45.000,-Kč hr./měs.; pro menší úv. odměna v adekvátním poměru; 1 projekt je designován na úvazek 0,15; tedy 5 projektů představuje 0,75 úv.
Požadujeme:
Ukončené středoškolské vzdělání s maturitou a několikaletou praxi s vedením projektové administrativy; bezúhonnost a zdravotní způsobilost..
Místo výkonu práce:
Je rozděleno mezi sídlo organizace v Praze 8 a práci z domova dle domluvy a potřeby.